tai sitten ei, se ny on kuitenkin taas oventakana... ikäkriisiä ei ole vielä tullut, itseasiassa luulen, että mulla olis sellainen viime kesänä kun olin ippen kanssa kotona.

"päivityskatkos" täällä johtuu taasen puhtaasti siitä, että olen lukenut teidän kaikkien ällistyttävän nerokkaita ja viihdyttäviä blogeja sillä kuuluisalla apinan raivolla, enkä yksinkertaisesti ole jaksanut kirjoittaa tänne.

pentuasia pyörii mielessä ja tulee välillä uniinkin. kai se on otettava härkää sarvista ja kesän kuluessa katteltava sulhoa miinalle. fauna-miinan tyttö on minusta tosi nätti, vähän pieni ehkä, mutta muutoin. ja hieno agiliitokoira! alle kaksivuotiaana ja jo tokaluokkalainen!! onnea teille! tässä funtsin, että ilmottaisko miinankin agirotuun. sehän ei oo ikinä agilityssa kisannut ja eilen kun meillä oli alkeis-jatkon viimeinen kerta, meillä oli möllikilpailut. oikein numerolaput ja kaikki. palkkaamisesta ei saanut virheitä, muuten mentiin möllisääntöjen mukaan. miinan tulos 20vp (2x kielto ja 1x hyl) alle ihanneajan kuitenkin :) pieni pätkä radasta meni kyllä tosi hienosti ja puomille kiivetessään miina näyttää ihan joltain antiloopilta ! no mä mietin sitä agirotua, mutta kyllä me tuota harrastusta sen kanssa jatketaan, saatiin treenipaikkakin samalle päivällä nellin kanssa. kun kerran mennään hallille, niin ollaan sitten kerralla kunnolla.

koirista (yllättäen) puheenollen, ne on nyt treenejä lukuunottamatta ihan hunningolla. toni on iltavuorossa ja mä olen yksin, niin lenkkeily jää tosi huonoksi. sitten eilen satoi sen kolme metriä lunta vähintään jne.jne. mutta huono omatunto on, ei voi mitään.

nelli ei sitten pääsiäisenä kisannutkaan, kun sillä on dopinglääkitys korvassa. josko se pirun hiiva nyt lähtis vetää. tsaulle taidetaan mennä pari kisaa koittaa parin viikon päästä. ja huomenna jaakon rääkkiin, hui. ollaan sellasessa ryhmässä, missä kaikki muut taitaa olla jotain avan tyylisiä... ei mitään paineita itselle tietenkään.

kiva kuulla taija, että olet piipahtanut täällä meijänkin höpinöitä lukemassa, ja että sulle kuuluu hyvää!!

mitäs meille vielä, iiro ei edelleenkään puhu... nellin korva ei ole parantunut, vielä... miinasta on tullut läheisyyskoira... minn rairuohon ei tällä kertaa homehtunut... viikonloppuja, mulla se menee pitkälti töiden merkeissä...