..Viestejä pukkaa tavallista päivää enemmän, siinä ero tavalliseen päivään. Jos nyt niitä tavallisia päiviä voi tavallisiksi sanoa. Kiitokset kaikille viestillä heittäneille, tunnen itseni jopa muistetuksi! Lähetin myös muutaman tevehdysviestin... Harvoille ja valituille :)

Pitkästä aikaa laitoin huuto.nettiin muutaman kohteen myyntiin. Lähinnä tai siis pelkästään Iiron vaatteita. Saa kattoa, kelpaako kellekään. Jos jaksaisin, ottaisin sellaisen kirppispöydän jostain, mutta kun aika ei tahdo vuorokaudessa muutenkaan riittää, niin toi tuntu helpommalta vaihtoehdolta, vaikka sitä se tuskin oli (ainakaan mulle). En muistanutkaan, mikä vaiva siitä kaikesta kuvaamisesta, ja kuvailemisesta on!

Tein pari pitkähköä lenkkiä koirien kanssa. Juoksentelivat vapaana tuossa lähipellolla, joka rajoittuu mereen. No eikös ne sitten keksineet juosta jäälle. TOTTAKAI. No mä huusin perään, että en varmana tuu pelastaa, jos jää pettää (vaikka varmaan tosi tilanteessa olisin mennyt), mutta ei mun huudot mitään auttanu. Siellä kun tuntui olevan niin kiva juosta kirmailla, heikoilla jäillä. No, oli siellä joku yks pilkkijä, et kaipa se jää sitten jonkun verran kestää. Mä en vielä ole tarpeeks rohkee menee kokeilee omalla elopainollani, josko. Viime talvena kyllä kkävelin lähes päivittäin jäällä, mut se oli silloin se.

Isot koirat oli meillä tänään. Ne on huvittavia. Toinen makaa takan vieressä, kun on olevinaan niin kylmä ja toinen kantaa kaikkee, mitä vaan suuhunsa saa. Miinakin on huvittava. Se on ottanu lepopaikan Iiron vaunuista. Laitoin sinne lampaan taljan, ja nyt Miina viihtyy vaunuissa koko sisälläoloajan. Kun se karva on niin lämmin. Nelli ei niin lämpimästä piittaa, hakee viileetä paikkaa kotoa. Nelliä muuten sanottiin kerjäläiskoiraksi tänään. Vaikka mä siistin sitä viime viikonloppuna. Se siistiminen ei kyllä näy missään, ei sen puoleen...

Huoh, alkoipa väsyttää. Niin, ystävänpäivää vaan kaikille. Minä sain lahjaksi lettukestit :)))))