... näin meillä tänään iltalenkin yhteydessä. ONNEKSENI olen Nellin ja Rampen kanssa alone home ja ONNEKSI se gebanderi juoksenteli 110-tien toisella puolella keskellä peltoo, jonne säkäkorkeus ei tällä kertaa riittänyt.

Me ollaan lomalla. Jaa mistä sen tietää?? Noo, illat venyy lapsilla ja isoilla, koirat lenkkeilee säännöllisen epäsäännöllisesti eivät juuri muuta, pyykkivuori kasvaa, ja pahin kaikista, mä käytän tuhottomasti aikaa herkutteluun... suunta muuttuu kyllä. TÄNÄÄN on SE päivä, jolloin avaan uuden plokin (salasanan taakse, mutta sen saa kyllä halutessa suoraan meikäläiseltä) joka kertoo tästä päätöksestä. Minä olen huono pysymään päätöksessä, mutta olen tämän tiedostanut nyt 31-vuoden jälkeen, niin ei kun härkää sarvista, asia "julkiseksi" ja kohti päämäärää. On aika todistaa se, mitä työhaastatteluissa aina itsestäni kerron--> määrätietoinen. :) Siis tämä hömpän pömppä on ja pysyy ja päivittyykin varmaan yhtä säännöllisen epäsäännöllisesti meidän piskien ja muun perheen kuulumisista. SE toinen on luotu meikäläisen vyötärönympärystä silmällä pitäen alleista ja sen sellaisesta filosofista pohdiskelua sekä karmivia totuuksia makkaramaailmasta. Elikkäs haluaatasaisenmahan.vuodatus.net

Pieni varoituksen sananen. Ylläoleva ploki on omasta tahdostani asetuksiltaan hyvin aataminaikainen, niistä en ota paineita.. ja siihen en myöskään halua kommentteja. Muuten kaikki kommentit otetaan ilo-/itkusilmin vastaan. --> suihkuun, mars!