Cool

Oikeesti. Tauko on päättynyt. Me korkattiin ATT:n ulkokenttä tänään aamulla Nellin kanssa. Kylläpäs tuntui kivalta lähes puolen vuoden tauon jälkeen. Mä olen viimeks treenannu joulukuun alussa ja sen jälkeen olen ollut täysin tauolla tähän päivään asti. Nelli toimi aivan loistavasti. Yhden ainoan kerran sain palauttaa A:n kontaktille kun pysähtyi maahan, eli otti kyllä kontaktin, mutta ei jäänyt sinne. Tehtiin siis aivan simppeliä, lähinnä muistinpalautustreeniä kontakteilla ja kepeillä. Treenaus oli siis oikeestaan mulle, koira tuntui tietävän kyllä miten esteet suoritetaan. Tein lopuksi vielä kohtalaisen yksinkertaisen 18 esteen radan nollatreeninä, vaikken vielä juosta saakaan. Eli mä kauko-ohjasin lähinnä ja Nelli usvatti. Ekalla kerralla päästiin kutosesteelle, josta tuli kielto, kun mä olin myöhässä ja tokalla kerralla tippui vitosrima. Eli ei saatu nollaa, mutta mä en jaksanu hinkata, kun oikeesti muuten kulki tosi hienosti ja oli kuulolla ja nollat jäi tekemättä kun mä en voinu ihan liikkua niinkuin halusin.

 

Mutta tästä se taas lähtee. Joka toinen viikko pääsen tekee aamutreenejä ja joka toinen viikko sitten iltapäivätreenejä. Pitänee kai ottaa yhteys kouluttajaan, josko me voitais liittyä taas treeniryhmään Nauru

Mulla oli Miinakin mukana, mutta sen kanssa ei voi treenata. Taaskaan. Kaveri karkas heti haistelemaan ja muutenkin lähti korvattomana omille teilleen kun päästin vapaaksi. Sen ryhmäpaikkaa en aio säilyttää. Onneks otin Miinan vasta Nellin jälkeen, kun sen kanssa meni täysin fiilis. Jäähdyttelylenkillä en antanut Pissiksen haistella yhtään ja pissatakin sai tasan kerran. Että HUUTOKAUPATAAN aikuinen koira, ei omista korvia. Lähtöhinta omantunnon mukaan.

Tänään on sitten meijän toinen päivä kolmestaan kotona kun Toni meni iltavuoroon. Toistaiseksi kaikki hyvin, ilta voi olla hiukan ongelmallinen, mutta nyt lähdetään mammun ja kukin luo kuluttamaan aikaa ja toivomaan että joku kattois poikien perään että koirat pääsis päivälenkille....

Veljelle synttärionnittelut, vaikkei kakkua luvannutkaan tarjota!

Muutama kuva vielä näistä, jotka mun kanssa kotona ovat päivät pitkät.. 1241524505_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

ylpeä isoveli ja sen pikkuveli

1241524571_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Nelli rentoutuu... sitteri ja turvaistuin on meijän koirien lempparit!

1241524671_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

tässä serkukset vapputunnelmissa mökillä. siis poro ja karhu, eihän näitä voi olla pelkäämättä!