vuodella... vaikka kuka niitä enää tässä iässä laskee ??

 

Nelli aloitti juoksun, ehkä eilen tai sitte sillä on ollu se jo viikon, siitä kun ei tiedä. Eilen laitoin sille housut jalkaan ja sellaista hailakan vaaleaa eritettä oli suojaan tullut. No Miina hyppii jo tänään selkään, mikä hieman kielisi siitä, että juoksu on siellä parhaitten päivien lähistöllä jo. Olis vaan, mua ei haittais. No toi Nellin juoksuväli on sen 8 kk eli nopeesti laskettuna tän vuoden puolelle ei ehkä enää osu näitä housupäiviä.. ihanan pitkä on kyllä tuo rako. Toukokuussa onkin taas jo Miinan vuoro, sillä kun väliä ei oo ku se puol vuotta. Toukokuussa pitää koirat rokottaa ja se silmätarkastuskin pitäis varmaan tehdä. Nellihän ei oo kertaakaan sellaisessa virallisessa ollut ja muidu tulee syksyllä 7-v mutta "epävirallisesti" se on pariin otteeseen katottu, eikä mitään ihmeitä ole näkynyt, joten kovin huolissani en siitä ole, vaikka kaihisukuun kuuluukin.

Omaa napaa en jaksa kauheesti kirjoitella, tää nyt on tätä samaa paskaa. Toni povaili sinttiä syntymään 14.4. mut mulle kävis vaikka 4.4. Antti kävi tänään ja valitin sille mun kipeestä suonikohjujalsta, niin päätti heittää vettä myllyyn ja "epäili" veritulppamahdollisuutta. Kääk, mulla ei oo toi käyny edes mielessä. Kertoi vielä ystäväpiiristään "mukavan" esimerkin, jossa naisella oli tulppa mennyt munuaisjohonkin ja joutuu koko lopun elämää syömään verenohennuslääkkeitä eikä suositella enää raskauksia (tulppa oli siis tullut raskauden aikana) no meille ei näille näkymin enää lisää ihmislapsia hankita, mutta en mä niin haluis millekään ikuisuuslääkkeillekään. perkele sentään, että sen piti laittaa tollanen ajatus mun päähän.

Sellasta, mutta onneks on ihanan keväistä ja lämmintä, se kyllä piristää!!

-tulppappelkopertti