Tai siis ei periaatteessa mitään, mutta lauantaina oli meijän työporukan kannustepäivä a la Annuli. Eli meikäläinen järjesti... Mä tiedän, että mä osaan järjestää ja organisoida, mut en taida enää viittii nähdä vaivaa, kun samana päivänä suurin piirtein puolet peruu. siis mä en aikuisten oikeesti voi käsittää, että A) jos nihilistifirma kerrankin maksaa KAIKEN ja B) on ilmoittautunut mukaan niin miksi helvetissä pitää jättää käyttämättä (meidän tapauksessa) vuosisadan tilaisuus????? ETTÄ KYSYN VAAN
Muutamat kabareeliput meni roskiin, turvesaunassa olis ollut hienosti tilaa ja ennen kaikkea juomaa jäi ihan sairaasti. Mut kuten sanottu, minä en varmaankaan enää mitään vastaavaa ko. firmassa järjestä. En viitsi.

Hauskaa oli ja "älyvapaalla" kabaree börsissä oli oikeen viihdyttävä ja ajan hermolla. Siis suomeksi hauska :) elämäni ekaa kertaa olin turvesaunassa ja sekin oli oikeen miellyttävä kokemus, suosittelen lämpimästi. Ravintolan ruoka oli maukasta, vaikka pihvin paistoaste ei vastannut tilattua... mutta ei se mitään kengänpohjaa ollut todellakaan. Voin siis itselleni antaa ison käden ja taputella olalle, hienosti järjestetty ;)

Koirista vähän tänne loppuun... Nelli on ilmoitettu meijän kisoihin. Ja siellä tullaan näkemään myös yllätys! Sunnuntaina... enempää en paljasta, vielä.
tällä viikolla toivottavasti treenataan molempien kanssa, mutta tonin iltavuoroviikolla treenit on vähän vaikee sumplia toisinaan.. tai ei treenit vaan ippen vahti. tähän asti on onnistunut, mutta tällä viikolla on vähän kinkkisempää. Onhan mulla pari päivää aikaa tosin järjestää!!

nyt-----> BB kiitos näkemiin!