Eilen kisattiin omalla hallilla oikeen urakalla. Eli kolmen kisan verran. Nollat oli todallakin tavoitteena, olisi ollut kiva jäädä tauolle onnistuneitten kisojen jälkeen.
No en voi moittia koiraa yhtään - Nelli kuunteli ja meni mun mielestä vielä kovempaa mitä aikaisemmin... tai sitten musta vaan tuntui siltä :)

Eka rata oli sama kuin medien viimeinen rata. Ei mikään supervaikee, muutama ansakohta ja pari persjätön paikkaa kylläkin, joista toisen mä unohdin tehdä ja sillä seurauksella Nelli ajautui väärälle esteelle. Loistavaa oli se, että koira teki aivan superhienon A:n alastulokontaktin varmaan 10 m sivuetäisyydellä! Ihan uskomatonta!! Mutta siis eka rata ja HYL.

Toka rata oli melkoisen vauhdikas ja mulla meinas housut tippuu jalasta. Juokse siinä sitten! Kolmanneksi viimeinen este oli puomi, jota olen pitänyt kontaktiesteistä meijän varmimpana, vaan kuinka kävikään. Mä olin tosi paljon Nellin takana ja se vaan paahto tuhatta ja sataa ja loikkas inan verran ennen kontaktia alas. Mä vielä huusin jonkun ihan älyttömän käskyn kuin "ota" mikä ei todellakaan oo meijän kontaktikäsky. siitä siis vitonen.

Kolmas rata oli mulle jo tutustuttaessa vähän kinkkinen. No me ei päästy kuin vitosesteelle, joss koira karkas mun selän taakse! ja siitä jo hyl.

kaiken kaikkiaan hylyistä huolimatta olen tosi tyytyväinen että A) mä pysyin vielä vauhdissa mukana ja B) koira meni lujaa. Ja tuo kisasysteemi, että kaikki radat putkeen on mun mielestä paljon järkevämpi kuin roikottaa ihmisiä koko päivä hallilla. Mun mielestä monet muutkin oli samaa mieltä, että toivottavasti käytäntö yleistyy.

Summa summarum. Meille ei siis näistä seitsemästä startista, joista oli mahkuja saada sm-nollia niitä siunaantunut yhtään kappaletta. Tässä kokoonpanossa jäämme nyt kisatauolle, treenamme vielä jonkin aikaa, mutta kisat saavat odottaa. Keväällä saattaa olla yllätyksiä luvassa, niistä sitten kun sen aika on.

Tänään mennään jahtaamaan Sagan kanssa nollia, ne kun jäi eilen saavuttamatta.