mä meen tällasella tyylillä nyt, helkyn ehdottama wordikin vois toimii, sais kerralla kaikki kirjotettua, mutta kuka sitä enää lukis.

Ja koiriin, hei vitsi kun noi Bessien pennut on taas suloisia ottuksia. Miinalle siis näillä näkymin pennut ens syksynä, jos koiruus on terve noin fyysisesti. henkisestihän pimputti on sellainen kempo-pimpo, ikuinen alokasluokkalainen, mutta joskus tulevaisuudessa ainakin sitten alokasluokan paras! tällä hetkellä toistamiseen agilityn alkeita.... ilmoitin meijän neidit muuten agirotuun, tiedoksenne. miinan kisat avataan silloin, maanantaina EHKÄ mennään att:n epiksiin namin kanssa juoksemaan möllirata. ja nellin kanssa mennään treenimielessä maanantaina. lähdön kanssa on se minimaalinen ongelma. tai ainakin tuolla meijän hallilla. nooran hallilla tuota ongelmaa ei oo, tai sitten mä luotan koiraani siellä enemmän. jaakko mulle ihmetteli, että miten sillä nellin metelillä VOI pysyä paikallaan ekan riman takana, vielä niin, että mä voin touhuta MITÄ vaan radalla. Lähtee siis luvalla, ei ennen, mutta haukkuu ja ulvoo siellä koko sen ajan ennen lupaa... se on kyllä aika erikoista. no siis lähtöä mennään treenaa, niin että mä palkkaan sen ennen radalle menoa. tai sitten ei mennä. pitäis olla töissäkin niissä epiksissä.

sunnuntaina kisataan tsaulla. kaks kisaa, toinen ja kolmas. tää on siis ekat kisat kolmosissa. mua ekan kerran pikkusen jänskättää eikä vähiten siksi, että sinne on ilm. jotain yli 50 minikoirakkoa. nollaa haetaan, huh, miten isolta tavoitteelta se kuullostaa, mutta jaakko valoi muhun luottamusta sanoessaan, että kaikki on mun korvien välissä, että nollia pitäis periaatteessa pystyy tekee joka kerta. eli korvat kuntoon vai?!?

katsotaan kui meijän käy. tsemppiä kaikille kanssakilpailijoille, mitään ette ilmaiseksi saa! kisaraportti sitten seuraavaks...
Mari muuten, kai meijän joukkueet on sitten jotain tyyliin turpa-naiset ja turpa-miehet tai turpa:an vaan, tai jotain?? siis siellä agirodussa...