Sissus että mä oon täällä tärisevä haavanlehti! Nelli on koko illan enemmän tai vähemmän pöhissyt ja murissut "ihan kuin joku olis tänne meille nyt tulossa" äänellä. Mä olen *tietty* komentannut sitä voimasanoin, kun Ippekin on nukkumassa ja muutenkin pidän enemmän hiljaisuudesta kuin koirien ulvonnasta. Ajattelin, että se on vähän herkemmällä kun Toni on iltavuorossa. NO JOO. Hiukan minustakin kuullosti epätavallisilta ääniltä ja päätin kuin päätinkin mennä ihan ulos asti katsomaan, mikä meteli sieltä kuuluu... VAAN KOLME MAIJAA MEIJÄN PIHALLA!! eikä kukaan kerro MULLE mitään. En mä vieläkään tiedä, mitä ne siinä teki, yks auto on tuossa meijän ojassa nokka kohti taivasta, mutta tuskinpa ne pelkästään sitä on tullu ihmettelee... On tää ihme maaseutua, kun ei saa kotonaan rauhassa olla.
*J* hei, mitä jos se on se kirvesmurhaaja???????
Onneks mulla on noi kaks kiukkusta valkoista täällä....