Miks tää laite heittää mut ison tee-kirjaimen kanssa pois täältä? minä kysyn vaan! en käytä enää isoja kirjaimia, onko selvä? vaikka osaan oikeinkirjoitussäännöt ainakin yo-todistuksen mukaan kiitettävästi...
luolamies teatteri oli loistava. ei sitä turhaan oo kehuttu! mä nauroin aikuisten oikeesti lähes koko ajan - ja ääneen. siinä oli niin paljon sellasta yleiskarrikoitua sopivaa naisten ja miesten välisistä eroista ruotivaa huumoria että oksat pois. ja se suokkaan tykitys oli mahtavaa! osin tuntui, että se vähän yleisön mukaankin improvisoi juttua, tietyn liikkumavaran rajoissa.

agilityrintamalta ei oikeestaan uutta. tai joo, ilm. jaakon kevään kurssille. päästään taas vääntää kiekuraa ja hyrrää ja herra ties mitä. täytyy palauttaa mieliin noi jaakotukset, flipit backlapit ja mitä niitä nyt oli. ihan vaan sen takia, ettei jaakon tarvii taas kädestä pitäen askelaskeleelta näyttää, mihin suuntaan mun pitäis kääntyy. koska mun jalat ja kädet ei - vaan - toimi - yhteen. sääli, se kun on agilityssa aika tärkeetä, kai.

viime viikolla en treenannu kun nellin kanssa. meille on näköjään tulossa lähtöongelma. tai en ajatellu päästää sitä tulemaan, mutta nelli on alkanu sille ärsyttävästi hiipii lähtöalueella. olen tainnut jättää sen palkkaamatta liian usein, kun siitä lähdöstä on tullut "varma" sellasta ei taida ollakaan kuin 110% varma agiliidon saralla? vai onko, viisaammat vastatkoot... treenit meni muuten ihan ok, nelli jopa kuunteli melkein koko ajan. ilmeistä kehitystä tapahtunut, tai sitten mun ajoitukset on alkanu osuu useemmin kohdalleen. veikkaan jälkimmäistä.

miinan tyttö fauna on tänään tsaulla kisaamassa. meen kattoo sen tokan lähdön tossa parin tunnin päästä. toivottavasti nähdään 0-rata! otan miinan mukaan, katotaan kuinka sekaisin se raukka menee.. se kun ei juurikaan agilitykisoissa ole käynyt...

mun selkä riivaa mua, nyt vasemmalta puolelta. huomenna soitan työterveyteen ja vaadin verikokeet jne. jotta nähdään ettei oo mikään tulehdus ainakaan. on kyllä niin prrrrrkeleen kipee.. toiv. huomisen jälkeen tietäis jo jotain.

ei vaan, me lähdetään tuonne kuran sekaan koirien kanssa. aika masentava ilma... ja sunnuntaikin vielä kaupan päälle.