Siis oikeesti tuntuu, että olisi kevät jo pitkälläkin, kun tänään lenkkeiltiin. Oltiin tuossa meidän lähipelloilla, Miina kävi uimassa (!) hienoa, kun ajattelee, että huomenna on missikisat ja turkki olis kiva olla kunnossa. Tosin turkki on aika huono, mutta ei toi uiminen kyllä ainakaan parantanut asiaa.

Ihanaa kun aurinko paistaa. Oikeesti. Ja pian se paistaa 7 vrk loma häämöttää.. :)

Mä taidan olla saanut pikku lenssun, se ei oo ollenkaan kivaa. Nenä vuotaa kuin victorian puotoukset konsanaan ja pää tuntuu melkoisen "täydeltä". Ippe on tartuttanut, kiitos hänen.

Hei, hauska juttu tänään: Sani oli Iiron kanssa leikkimässä meillä ja tuli mun viereen istuu. Mä nostin sen paitaa takaa ja Sani kysy, et miks mä niin tein. No, sanoin, että katoin onks sulla häntä! (siis en tiä, mistä mä sen repäsin) No Sani sitte tietty totisena, että ei tietenkään oo. Mä sain vettä myllyyn ja sanoin, että mullapa on. Aliisa (Sanin äiti) oli heti juonessa mukana, ja vakuutteli, että on on, Annulilla on häntä. Koirilla on sellainen vetolelu-patukka ja se mä ujutin housuihin, niin että se vähän vilkku paidan alta. Ja näytin Sanille. Sani meni ihan paniikkiin ja sano äidilleen: "Äiti, mä en tykkää hännättä. Vai voiko te olla käämme?"  Siis oli niin hauskaa huijata pientä ihmistä, kun toinen on ihan täysillä mukana :) Koirat vaan pilas jutun vähän, kun hyökkivät heiluvaan "häntään." No, kyllä mä sitte paljastin, ettei mulla OIKEESTI ole häntää.... Jätin tosin pienen varan, että on EHKÄ joskus ollut. hih.

Huomisen saavutukset sitten tänne, mua oikeesti vähän jännittää näyttely kun on niin pitkä väli, ettei olla missään oltu.