Ensinnäkin, pakko hehkuttaa eilisiä treenejä Nellin kanssa! KOSKA: Jaakko kehui meitä yhdeksi SUOMEN parhaita minikoirakoita pujottelussa. Siis en ollut uskoa korviani, mutta useampaan otteeseen se tyyppi hehkutti Nellin mahtavaa pujottelua. (vähän meinas meikkis jopa nolostua, kun sanoi, että jotenki sä olet noi sille osannu opettaa... ((puhuttiin meijän kontakteista, jotka on aika huonot, edelleen))) SITTEN opeteltiin uutta ohjauskuviota nimeltään FLIP (?) Mä luulen, että se on mulla tosi käyttökelpoinen kunhan vaan sisäistän sen. Jotenki tuli lisää aikaa radalle sen myötä. Täytyy siis treenata.. Jaakotus sen sijaan on mulle täyttä hepreaa. Ei vaan luonnistu vaikka kuinka koittaa olla ajoissa ja kääntyy nopeesti ja vaihtaa kättä :) Sanottakoon sen verran, että mä en todellakaan ole mikään aerobic-dance-guru, jolla koordinaatio jalkojen ja käsien kanssa pelais, ehei, kaukana siitä vaikka haluaisin olla... Niin sitten vielä, Nelli otti ja puri mua eilen just tuolla treeneissä. Palkkasin sitä pallolla ja se ottikin ronskimman otteen ja joku luultavasti kulmahammas osui mun peukalon niveleen. Aika paljon tuli verta ja tänään on vielä arka, mutta kait mä vältyin vesikauhulta 8)

Ja vettä tulla soljottaa. Mä aloin jo pelkää, että me ehkä voidaan upota, kun talo on vaan 4m meren pinnasta. Toni joutu menee eilen yöllä tarkastaa sadevesikaivot, kaiken varalta. Enkä siltikään nukkunut kauheen hyvin, aina välillä heräsin ja kuuntelin: sataa edelleen, me hukutaan. Ja kun tänäänkin on vielä satanut, niin ei tsiisus sentään.

Miinasta sen verran, että ollaan alkeijatkoagilityryhmässä, mutta ei olla käyty siellä kertaakaan. Miinalla oli juoksu, ja mä satun nyt aina olee keskiviikkoisin iltavuorossa. No, sitten ens vuonna kaikki on paremmin, kai! Miinan ajattelin laittaa turun näyttelyyn ja sitten muutamaan muuhun kevään aikana. Ne pennutkin vähän tässä takaraivossa jyskyttää.. Toisaalta kattelin just parsonien pentuvälitystä niin aika paljon on nuita marsuja jäljellä kyllä. Kuka haluaisi meidän pikku-Pimpun vauvan?? Ehkä ensi syksynä... :)

Ajattelin yrittää vähän muokata tän blogin ulkoasua, mutta kattoo nyt jos se tällaiselta kädeltä onnistuu...
Joulunodotusta kaikille ja palataan näihin kuvioihin taas pian.. Selkävaiva on parempi, mutta kipeytyy tosi nopeeta jos oon päivän yksin kotona Ippen kanssa.