SE TAPAHTUI SITTENKIN!!!
Eli ATT:n kisoissa viime viikonloppuna saalistettiin Nellin kanssa toinen nollatulos agilityradalta!! Siis oon aivan fiiliksissä EDELLEEN.
Olin koko sunnuntaipäivän töissä ja meijän radat oli pitkän päivän viimeiset. Eka rata (josta on videokin) oli aivan totaalifiasko, ja mulle tuli niin paska fiilis, että olin heittämässä pyyhettä kehään.. Etsin Nellille oikeesti lainaohjaajaa tokalle radalle, kun yleensä meidän toinen rata on ollut vielä huonompi kuin eka. Siinnä sitten analysoitiin yhen treenikaverin kanssa ja mä kerroin tuntemuksiani ja Katja sanoi, että saatana, nyt näytätte kaikille. Päätin, että kerran vielä pojat ja käytiin Nellin kanssa pikku "keskustelu" Taisin saada sellaisen sopivan raivon ja keskittymisen päälle, kun vielä Janita ja Jaakkokin oli katsomassa, niin tuli sellanen näyttämisen meininki.
Toka rata alkoi muutamalla pelastuksella ja A-este meni improvisaation puolelle. Jouduin valssaamaan A-esteen edessä ja Nelli tuli mua päin. Olin 100% varma, että siitä tuli 5vp, mutta päätin, että me tehdään tulos ja hyvä aika ainakin, jos ei muuta. Radalla oli neljä kontakti estettä ja puomilta oli suoraan vienti kepeille. Siinä tehtiin aikamoinen kaarros ja oli hilkulla, ettei Nelli hypännyt väärää hyppyä, mutta sain pelastettua. Keppien jälkeen oli vielä muuri-hyppy-hyppy ja kepeillä ajattelin, että nyt sitten pitää ohjata kunnolla loppuun. Maalissa olin tosi tyytyväinen, vaikka tosiaan luulin 5 radaksi. Palkkasin Nellin uudella narupallolla, josta se tykkää älyttömästi. En kattonut tulostaululle, mutta Janita sitten onnitteli hienosta radasta ja kontaksteista!!! Sanoi, että taisitte voittaa, ja mä siitä 5 vielä, mutta Jaakko sanoi, ettei tuomari antanut mitään vitosta vaan rata oli 0!! Voitto heltisi yli 6sek erolla ja voitte varmaan uskoa, että fiilis oli mieletön. Siis nollaa on haettu viime maaliskuusta. Tähän väliin on mahtunut niitä niin läheltä piti juttuja miljoona, että kyllä tuntui hienolta vihdoin saavuttaa nolla. Nyt on todellinen mahdollisuus nousta kolmosiin jo 6.10 tsaun kisoissa. Siellä on kaks agirataa ja sama tsemppi yritetään saada päälle.