...Ja äiti pyöri kuin puolukka jossain!!!! Siis kauhee fiilis, kun tajusin, että tätä tää meijän arki tulee olemaan tästä eteenpäin luoja ties kuinka kauan! Mä en ollu töissä kuin viis tuntia, ja silti tuntui etten päivässä ehtiny tekee mitään, en mitään! Tällä hetkellä pyörii kuivausrumpu ja pesukone ja mitä kello on... puol kakstoista yöllä! Mun pitäis olla nukkumassa, eikä kirjoitella tänne.
Hoitopäivä oli hoitajan mukaan mennyt hyvin, siinä ei oikeestaan munkaan puolelta ollut mitään. Ippe on ollu aika paljon hoidossa siellä ja täällä, etten mä päivän aikana edes pahemmin ajatellut/surkutellut asiaa. Hyvä niin, kai?

JEE, Toni tulee huomenna kotiin. Johan se viikon (tai viis pvä) olikin Epsanjassa. Ekan kerran kun mä olen OIKEESTI kateelllinen tuosta reissutyöstä. Lämpöä n.+30 ja aurinkoa ja ja ja... vaikka mitä. Mulle ei tietty tööitä, jos sinne lähtisin, mutta muuten kyllä :)

Viikonloppu menee yllättäen agiliidoissa. Kisaraporttia luvassa sitten ensi viikolla tai sunnuntaina katotaan nyt. Hiukan huolettaa kun ei olla melkeen kahteen viikkoon Nellin kanssa käyty kentällä. Mitä jos se käy liian kuumana?!? Sunnuntaina meen ekaks ykkösiin töihin (aamulla 07.00) ja sitte iltapäivällä on omat kaks kisaa. Mitenköhän mä jaksan..
Janitalta tuli mailia tänään. Me ehkä päästään Jaakon tehokurssille marras-joulukuussa. aika kivaa, pääsee jonkun ehkä maailmanmestarin oppiin, ehkä. toivotaan.
jeepu, öitä (ettei silmäpussit enempää veny)