Oikeen todellinen lomapäivä, NO EI TODELLAKAAN.
Aamu alkoi ihan mukavasti, kun Miina päätti oksentaa olkkarin matolle parit sappinesteet. "ihanan" keltaiset läiskäthän siitä jäi. Ja matto on pestävä jossain vaiheessa.
Vettä satoi kuin Esterin sieltä koko päivän. Mun oli tarkoitus mennä tänään treenaa sitä prkeleen keinua lauantaita varten, mut koska olen sokerista niin se jäi nyt torstaihin tod.näk. Muutenkin pitää niitä kontakteja käydä treenaa, että saa taas palkattua..
Noo.. Mentiin sitten Bauhausiin hakemaan terassilaatat. Lasku oli sellanen, että piti oikeen silmät ummistaa, mutta kun ilmaiseksikaan ne ei anna niin... Eilinen vierailu Ikeassakin verotti laihaa lompakkoa 300€ verran, eikä ostettu mitään ihmeellistä. Näin sitä romua sitten kerääntyy...
Koirat pääsi lenkille vasta 17.00 kun mun mielestä ei enää satanut. Satoi. Kastuttiin läpimäriksi ja koirat paleli kun tultiin sisään, mistä tietenkin seurasi se, että ne lämmittivät itsensä meidän sängyssä puhtaissa (eilen vaihdettiin) lakanoissa :(.
Mulla meni koko päivä kaiken maailman turhuuksien tekemiseen, ja kaikki tärkee jjäi tekemättä ( ei sen puoleen, mulle käy usein niin, mutta tänään kyllä harmitti kun olin suunnitellut, että saan yhden huoneen "valmiiksi" sisustettua)
Huono omatunto on kun en ole koiraatten kanssa tehny mitään tänään. Huomenna on kyllä luvassa pitkä metsäretki. Lähdetään Kemiöön jahtaamaan kanttarelleja! Njam.
Juu, eipä tässä muuta...
Ai niin, Iiro on oppinut täydellisen RRRRRRRR-äänteen. Pöristelee nyt koko ajan. Sanavarasto siis: kaa-kaa, tä-tä (tutti) ja RRRRRRRRRRR, ei hullummin :)