Tai ehkei sittenkään, ainakaan, jos katsoo ulos ikkunasta. Lunta tulee niin, ettei eteenpäin tahdo nähdä! Aamulenkilläkin jo satoi, muttei se ollut mitään verrattuna tämän hetkiseen... Taitaa lumityöt vielä kutsua, vaikka mä jo ajattelin,että enää ei lunta sada, vaan se alkaa sulaa pikku hiljaa pois!

Nelli kisasi viikonloppuna Tampereella. Tuloksena eka radalta 10rv ja toka radalta HYL. Eka radalla meni hieman fiilis, kun kolmannen esteen rima tippui. Nyberg oli tehnyt aika kimurantin ja kuitenkin hyvin vauhdikkaan radan hypäristä ja taas sain todeta että meitsin vauhti ei ihan riitä. Siitä johtuen sitten vielä K toka vika esteeltä, joka muuten oli pussi. Toiseen rataan lähdin keskittyneenä, mutta rataan tutustumisen jälkeen päätin vielä vaihtaa ohjauskuviota ja se jos mitä EI KANNATA. Joskus aikaisemmin olen tehnyt saman - tyhmän - virheen, ja se kyllä kostautuu. Niin teki nytkin. Alku meni vauhdikkaasti ja puomin kontakti sujui hienosti, sitten oli parin hypyn takaakierrätys ja hyppy, josta piti mennä putkeen. No mun viime hetken kuvion vaihdolla Nelli ampui putken sijasta A-esteelle, jolle sillä oli suora/looginen suunta. Siitä HYL. Loppurata meni taas vauhdikkaasti ja puhtaasti. Edellispäivänä olin vielä epävirallisissa. Pitkä ja melko haastava rata (esteitä 23) mutta kontaktit onnistuivat, tuloksena kuitenki HYL ja jälleen kerran mun hitaudesta johtuen. Alkaa Ottaa päähän. No Hanna menee ohjaamaan seuraavat kisat kun mä oon töissä ;) katotaan miten se onnistuupi.

Kyllä tää aika menee vauhdilla. Kai se pian on jo pääsiäinen, vappu ja kesäkin taas. Pitäis keksii pikku hiljaa, mitä sitä oikein isona haluais tehdä. Pukkaa pientä stressiä asian tiimoilta. Kun en oikeen tiedä, mikä mua NIIN paljon kiinnostais. Jaksaisko vielä opiskella, vai pitäiskö hakeutuu johonkin metallialan hyvin palkattuun duuniin ja vapaa-aika käyttää sitten niitten unelmien toteuttamiseen, siinäpä pulma.